SEO mokslas

seoPasaulis modernėja, tobulėja, kompiuterizuojasi. Perkame internetu, internetu atliekame pavedimus, internetu tvarkome dokumentus. Ir net patys nejaučiame kiek dažnai naudojamės interneto paieškos sistemomis. Vis rečiau vedame domenų pavadinimus, o vis dažniau vedame raktinius žodžius į paieškos sistemą. Būtent dėl to interneto svetainių savininkai siekia būti paieškos sistemų viršūnėje. O kas už tai atsakingi? Seo specialistai. Kyla natūralus klausimas – kur viso to išmokti. Ar vyksta koks nors seo mokymas, seo seminarai ar seo specialybė universitete?

Paieškų sistemos yra dinamiškos, nuolat kintančios, iki galo neatskleidžiančios savo paieškos algoritmų. Tad mokytis seo galima tik savarankiškai arba iš kitų specialistų. To negalime vadinti mokslu, bet šios srities žinios yra itin vertingos, nes gali padėti uždirbti didelius pinigus. SEO paslaugos kainuoja gana daug. Tai reiškia, kad tapus SEO specialistu galima daug uždirbti. O išmokus šio amato galima daug sutaupyti. SEO mokymus vykdo SEO specialistai, kurie vesdami mokymus dalinasi savo patirtimi.

Kyla natūralus klausimas – kodėl jie taip daro. Juk jie taip išmoko naujus konkurentus sau. Atsakymas paprastas – seo rinka yra didelė. Interneto svetainių nuolat daugėja. Be to, kuo toliau tuo bus daugiau interneto svetainių ir darbo užteks visiems. Antras atsakymas – ne visi seo mokymų dalyviai taps seo specialistais. Kaip sakė, SEO mokymus vedantis SEO specialistas Mantas Klimavičius, – didelė dalis seminarų dalyvių paprasčiausiai nori sužinoti kaip atskirti gerus ir blogus specialistus, sužinoti ką apskritai jie dirba. Jie sako, kad daug seo įmonių siūlo savo paslaugas, bet neaišku kaip išsirinkti gerą specialistą. O bijoti tikrai yra ko – dalis specialistų pasiekia itin trumpalaikių rezultatų. Bet ilgalaikiškumas jiems ir nerūpi. Jie tiesiog pasiima pinigus už rezultatą, o kiek ilgai jis laikysis jiems visiškai nesvarbu.

Dėl to seo mokymų dalyviai neretai būna įmonių, jau susidūrusių su seo, atstovai. Jiems rūpi ne tai kaip greitai pakilti, o rūpi kaip ilgai išsilaikyti paieškos rezultatų viršūnėje. Labai sudėtinga nustatyti SEO paslaugų kainą. Ji dažniausiai būna parinktas aukso vidurys – kad atsipirktų užsakovui ir gerai uždirbtų pats svetainės optimizuotojas. O apskritai šioje rinkoje labai svarbus įvaizdis. Kuo žinomesnė įmonė – tuo geresni jos rezultatai, tuo didesnės kainos. Tiesiog iš didesnės įmonės visi tikisi geresnių rezultatų.

Šios paslaugos kainą, kaip ir kokybę, nustatyti sunku. Užtat labai lengva nustatyti jos atsiperkamumą. Ypač elektroninėse parduotuvėse. Tad kartais pasirenkamas toks šiuolaikiškas modelis kaip mokestis už pelno padidėjimą… Tad ir seo mokymų kainos tiesiogiai priklauso nuo specialistų patirties ir jų paslaugų brangumo. Kuo brangesnės jų paslaugos, tuo brangesni bus ir mokymai.