Automobilių servisų įvairovė ir pasirinkimas

Šiais laikais neužtenka vien to, kad autoservisai teiktų kokybiškas automobilių remonto paslaugas. Ne mažiau klientams svarbu, kad Jų transporto priemonė būtų suremontuota laiku, t. y. ne vėliau nei susitarta prieš remontą. Žinoma, gali kilti įvairių nuo meistrų nepriklausančių nesklandumų; tokiu atveju ilgiau trunkantis remontas yra pateisinamas. Tačiau jeigu tai darbuotojų aplaidumo pasekmė, tuomet klientas turi teisę piktintis bei reikšti pretenzijas. Didelis dėmesys skiriamas aptarnavimo kokybei, darbuotojų profesionalumui ir įgūdžiams.
Dauguma žmonių autoservisą renkasi pagal tai ar jis yra patogioje vietoje: arti namų, prie darbovietės ar pakeliui į namus.

autoservisas-kauneKitiems klientams autoserviso vieta nėra tiek svarbi; svarbiausia teikiamų paslaugų kokybė, kainos ir kokybės santykis ir pan. Daugelis žmonių vadovaujasi artimųjų, draugų rekomendacijomis kur geriausia remontuoti automobilį. Ne mažiau svarbus autoserviso teikiamų paslaugų spektras: kuo jis platesnis, tuo geriau. Nes klientas, atvaręs automobilį į autoservisą, nori, kad visi gedimai būtų pašalinti toje pačioje vietoje. Taip sutaupoma laiko ir, daugeliu atvejų, pinigų. Klientai nori gauti atliktų remonto darbų garantiją, kuria patvirtinama, jog garantijos laikotarpiu automobilio gedimai bus pašalinami nemokamai. Kai kurie klientai pageidauja gauti pakaitinį automobilį ir juo naudotis savo automobilio remonto laikotarpiu. Labai svarbus mandagus aptarnavimas, pagarbus aptarnavimas. Taigi norėdami pritraukti kuo daugiau klientų, autoservisai turėtų atkreipti dėmesį į teikiamų paslaugų spektrą ir kokybę (tiek remonto, tiek klientų aptarnavimo). Taip pat laikytis susitartų terminų, kokybiškai ir kruopščiai atlikti remonto darbus.

Automobilio serviso pasirinkiams tikrai yra sudėtingas procesas. Kaune yra daugybė autoservisų ir kiekvienas jų turi savą specifiką. Negalima sakyti, kad šis autoservisas Kaune ar kitas yra geriausias ar pigiausias. Čia kaip ir sporte pradeda įsivyrauti specializacija. Ir autoservisai specializuojasi tiek pagal atliekamus darbus, tiek pagal aptarnavimo lygį. Viename servise palikę automobilį, turėsite kamputyje laukti ir bijoti, kad neišsiteptumėte alyva ar dar kuo nors. O solidus automobilių servisas suteiks glaimybę atsigerti kavos, paskaityti žurnalą ir t.t. Tai irgi specializacijos dalykai. Nes vieniems žmonėms svarbiausia bus kaina, kitiems – kokybė ir malonus aptarnavimas. Ir tai ne skirstymas pagal socialinius sluoksnius, o pagal prioritetus. Juk glai ir neturtingam žmogui rūpėti švara ir patogumas. Tuo pačiu turtingas žmogus gali būti toks paprastas, kad jam gali rūpėti darbuotojo kompetencija arba pasalugų pigumas, o ne minkštas fotelis ir kava.

Kai kurie autoservisai teikia ir tokias paslaugas: automobilio paėmimas iš klientui patogios vietos ir pristatymas atgal po remonto. Autoserviso darbuotojai automobilį ne tik suremontuoja, bet ir išvalo saloną, nuplauna, nemokamai suteikia kitas paslaugas. Daugėja žmonių, kurie nepasitiki autoservisų paslaugomis ir nepatiki savo transporto priemonių juose dirbantiems meistrams. Tokie žmonės automobilį remontuoja patys, padedant giminaičiams ar darugams. Tačiau tai reikia sugebėti. Jeigu nesugebate, geriau pristatyti automobilš į autoservisą.
Yra visą parą dirbančių servisų, kurie, prireikus skubių remonto paslaugų, gali jas suteikti net vidurnaktį.